Мягмар, 12 сар 7, 2021
top banner

ESN Explained: TI10-аас ч давсан Animajor хэрхэн бүтсэн тухай

The International 10 тэмцээн хасагдах шатны тоглолтууд талдаа оржээ. DOTA2-ийн төдийгүй испортын хамгийн том тэмцээнүүдийн нэг гэж нэрлэгддэг TI10-аас үзэгчдийн хүлээлт маш өндөр байдаг. Зохион байгуулалтаас эхлээд тэмцээний зохиол, формат, production төлөвлөлт, өнгө төрх, драфтын үеийн дизайн гээд л жижиг детайл бүр дээр хүмүүс олон талаас хүлээлтийг тавьдаг. Гэвч энэ жилийн хувьд өмнөх жилүүдийнхэд хүрэх хэмжээний шоуг Valve-ийн зүгээс үзүүлж чадахгүй байгаа. Учир нь тэдний өмнө Weplay альхэдийн DOTA2 major-ийг яаж энтертайнмэнт шоу талаас төгс хийж болохыг харуулчихсан.

Animajor тэмцээнийг аниме сэдэв, дизайн, шинэ үйл явдлыг харуулж үнэхээр шинэ шатанд гаргасан юм. Тэгвэл энэ удаагийн нийтлэлээрээ бид Animajor-ийн зохион байгуулсан Weplay-ийн талаар онцлох гэж байна.

Тэмцээн болохоос өмнө аниме сэдэв нь аниме үздэггүй зарим үзэгчдийн дургүйцлийг хүргэж магадгүй, эсвэл сэдэв бага зэрэг бүтэлгүйтэж магадгүй юм шиг санаа зовоож байсан. Аниме нь олон тооны хардкор фенүүдтэй боловч нөгөө талаар адилхан дургүй олон хүмүүстэй юм. Гэвч WePlay нь фэнүүд болон тэдний хооронд байгаа бүх хүмүүст таалагдах зүйлийг бүтээж чадсан юм.

Дота болон анимийн үзэгчид хоорондоо маш олон талаар холбоотой байдаг. Энэ нь хүмүүст анзаарагддаггүй байж магадгүй.

Дота болон аниме үзэгчид ерөнхийдөө нэг сегментийн хүмүүс байдгийг тэмцээнийг зохион байгуулагчид онцолсон байна.

Эдгээр хоёр зүйлийг хослуулах нь маш зөв санаа байсан гэж би бодож байна. Энэ талаар маш олон эерэг санал сэтгэгдлийг би харсан. Netflix дээр DOTA: Dragon’s Blood -ийг гаргасны дараа өмнө нь Dota 2 -той холбогдоогүй олон хүмүүс тоглоомын талаар олж мэдсэн.

‘Attack on Titan Final Season 2 Part’ Эцэст нь 2022 онд гарах огноог авах болно
Оны эхээр Netflix дээр Dota аниме цуврал гарсан нь энэ арга хэмжээнд тусалсан нь дамжиггүй. Цуврал амжилттай болсны дараа Дота-гийн илүү олон фенүүд анимэ гэдэг ойлголтыг сонирхож эхэлснээс гадна Dota-ийн талаар илүү олон хүмүүст ойлгуулсан бөгөөд WePlay болон Valve хоёулаа аниме сэдэвтэй тэмцээн зохион байгуулах хамгийн тохиромжтой үе гэдгийг ойлгосон юм. Багууд ч тус саналыг дэмжин хүлээн авсан байна.


WePlay Esports медиа холдинг компанийн гүйцэтгэх захирал Олех Хуменюк хэлэхдээ:

Бид өрсөлдөөнийг өвөрмөц болгох туршлага бий болгох сэдвүүдийн олон санааг үргэлж судалж үздэг.

Бид анимэ бүтээх санаагаа хэрхэн яаж гаргаж ирснийг би хэлж чадахгүй байна, гэхдээ энэ нь хэсэг хугацааны өмнө Valve-ийн ямар нэг том тэмцээнд зо. Бид DOTA: Dragon Blood цувралын талаар сонсоод эрт орой хэзээ нэгэн цагт аниме сэдэвтэй Dota 2 арга хэмжээг зохион байгуулах нь тодорхой болсон. Бид үүнийг Dota Pro Circuit Major хүрээнд зохион бйагуулсандаа маш их баяртай байна. WePlay AniMajor бол 2021 онд болсон Dota 2 -ийн хамгийн том үйл явдлуудын нэг бөгөөд бид энэхүү тэмцээнийг гайхалтай, мартагдашгүй болгохыг хүссэн юм.

WePlay бол ийм төрлийн тэмцээний төгс зохион байгуулагч байсан. Тэдний бүх арга хэмжээ нь өвөрмөц сэдвээр хийгдсэн бөгөөд энэ нь зөвхөн WePlay -ийн бусад арга хэмжээнд төдийгүй бусад спортын тэмцээнд ч гэсэн өөр өөр мэдрэмжийг төрүүлдэг. Өөр ямар ч компани ийм мартагдашгүй сэдэв, дизайнтай ийм хэмжээний тэмцээн зохион байгуулж чаддаггүй бөгөөд энэ нь Weplay компанийг бусдаас ялгаруулдаг онцлог юм. Үүгээр тэд мөн олон хөгжөө дэмжигчдийг байлдан дагуулж чадсан бөгөөд компанийн багийн гишүүн хүн бүр мэргэжлийн чиглэлээрээ юу хийж чадахаа хараад баяртай байсан юм.

Өнөө үед амжилттай явагдаж буй спортын тэмцээнд тавигдах хэд хэдэн шаардлагууд байдаг гэж Хуменюк хэлэв.

Үүнд нэрд гарсан чадварлаг баг, мөн дахин сэтгэл хөдөлгөм авьяаслаг баг, үүнийгээ төгс гүйцэтгэл болгох мэргэжлийн техник хэрэгсэл бүхий орчин зэрэг орно.

Гэсэн хэдий ч, хэрэв та Esports медиа холдингийг амжилттай удирдахыг хүсч байвал бусад салбараас нэг алхам урагшлах хэрэгтэй. Удахгүй бүх томоохон спортын тэмцээнүүд иймэрхүү байдлаар, онцгой өнгө аясаар хийгдэнэ гэдэгт бид итгэж байна. Олон улсын болон LoL дэлхийн аварга шалгаруулах тэмцээний дүнгээс харахад чиг хандлага өөр болж байгааг та харж болно.

WePlay Rocket league-ийн тэмцээний нээлтээрээ ч олныг бишрүүлсэн юм. Тэд үргэлж шинийг сэддэг гэдгээрээ алдартай


Энэ бол тахлын эрин үед хамгийн гайхалтай харагдсан esports тэмцээн юм. ЗЭЭЛ: WEPLAY ESPORTS
WePlay нь эдгээр жижиг боловч өвөрмөц сэдэвтэй арга хэмжээнүүдийг зохион байгуулснаараа олон жилийн турш хуримтлуулсан туршлагаараа тэд AniMajor -ийг зохион байгуулах маш сайн байр суурьтай байсан. Гэсэн хэдий ч үүнийг зөв болгохын тулд дарамт шахалт үзүүлж байсан, ялангуяа тэд маш хүчтэй хоёр фанфазыг нэгтгэж байх үед. Аль алиных нь талаар мэдлэг дутмаг байгааг харуулах, эсвэл нэг талдаа хэт их анхаарал хандуулж, нөгөө талдаа ухаарал мэт сэтгэгдэл төрүүлэх нь фенүүдийн аль алиныг нь тэмцээний эсрэг болгох байсан нь гарцаагүй.

Гэхдээ баг бүрийн хувьд аниме сэдэвтэй танилцуулга хийсэн гайхалтай багц дизайнтай байсан бөгөөд энэ нь спортод урьд өмнө үзэгдээгүй байсан хамгийн гайхалтай дүр төрх, өмссөн хувцаснаас эхлээд жинхэнэ төгс агуулгыг харуулсан юм. Тоглолтын үеэр тоглоом доторх зүйлдээ анхаарал хандуулж, хүмүүст тоглолтоо тайван байдлаар үзэх боломжийг олгож, аниме сэдэв нь тэмцээн болон тоглоомоос гадуурах нэмэлт байдлаар зохицуулагдсан нь тэмцээний гол сүнсийг алдуулалгүй, юу ч холдуулаагүй гэдэгт итгэлтэй байна хэмээн зохион байгуулагчид онцолжээ.

Гэвч энэ бүхэн нь амар байгаагүй бөгөөд жижиг детайл бүр дээр ийнхүү анхаарах нь тун их дарамтыг зохион байгуулагчдад өгч байжээ. Хэрвээ аль нэг талруугаа л хэт хэлбийвэл үзэгчдээс маш их шүүмжлэл ирдэг тул энэ бүхнийг төгс болгох нь хүн бүрийн хичээн зүтгэлийг шаардаж байжээ.

Үзэгчид испортын тэмцээнийг зөвхөн тамирчдын зүгээс харж, тамирчид л зовж буй мэтээр, баг тамирчид л дангаараа үүнийг бүтээн босгож байгаа мэт хардаг нь үүнийг бүр ч хүнд болгодог. Нэг л алдаа гарахад үзэгчид тэр чигтээ л шүүмжилж байдаг нь тун хэцүү. Тамирчдын зүгээс нэг асуудал дэвшүүлэхэд хүмүүс өмөөрч, тэмцээн зохион байгуулагчдыг хамгийн муу хүн мэтээр хардаг. Гэтэл зохион байгуулагчдын зүгээс асуудал тавихад хэн ч анзаардаггүй. Тиймээс шинэ зүйл туршина, шинэ зүйлийг нэвтрүүлнэ гэдэг нөгөө талаасаа алдах эрхгүй, маш хүнд байдаг.

Тэмцээний хөтлөгч, тайлбарлагчид энэхүү арга хэмжээг онцлохдоо жинхэнэ энэ салбарын тэргүүлэгч мэт тэмцээнийг үнэхээр мундаг зохион байгуулж сайн ажилласан талаар магтсан байна. Цар тахлын нөлөөгөөр тэмцээнүүд онлайнаар явагдаж байсан бөгөөд үнэхээр том тэмцээнээр үзэгчид өлсгөлөн болж байсан юм.

Шинэ мэдээ

spot_img

Холбоотой мэдээ

СЭТГЭГДЭЛ БИЧИХ

Энд сэтгэгдэл оруулна уу!
Энд нэрээ оруулна уу

spot_img